Huolettomuutta tuhoeläinhallintaan!
Kuka maksaa torjunnan, kun taloyhtiössä huomataan tuhoeläimiä? Kaatuuko vastuu asukkaalle, asunnon omistajalle vai taloyhtiölle?
Pest Deal on taloyhtiön palvelusopimus, joka toimii kuin vakuutus. Se auttaa estämään yllätykset ja epäselvyydet vastuista. Enää ei tarvitse ihmetellä, kuka maksaa torjunnan, jos taloyhtiössä huomataan tuhoeläimiä.
Pest Deal PLUS
– tuholaistorjunta
KENELLE?
- Taloyhtiölle, jotka haluavat vakuutusta muistuttavan palvelupaketin
SISÄLTÄÄ:
- Lähes kaikki tuholaistorjunnat taloyhtiölle yhdellä vuosihinnalla
- Ei yllättäviä kustannuksia
Laajan raportin, johon listaamme myös kaikki vuoden aikana kertyneet käynnit
Alk. 124 € / kk
Näin Pest Deal toimii
Taloyhtiö tekee kanssamme vuosisopimuksen.
Valittavana on laaja PestDeal PLUS -tuholaistorjunta, Pest Deal -jyrsijätorjunta sekä Pest Trap 247/.
Taloyhtiö maksaa vuosittain kiinteän hinnan, joten yllätyksellisiä kuluja ei tule.
Me torjumme tuholaiset, kun saamme tiedon isännöitsijän tai huoltoyhtiön kautta.
Varmistamme työmme laadun esimerkiksi lutikkakoirien avulla sekä jälkiseurannalla.
Kaikki tärkeimmät palvelut yhdellä vuosihinnalla? Kyllä!
Pest Deal PLUS on vakuutusta muistuttava palvelupaketti, jossa tarjotaan lähes kaikki tuholaistorjunnat taloyhtiölle yhdellä vuosihinnalla. Sen ansiosta ei asukkaille tai taloyhtiöille tule yllättäviä kustannuksia eikä enää tarvitse miettiä, kuka torjunnan maksaa.
Jatkuva sopimus myös alentaa kynnystä ilmoittaa tuholaisista, joten tilanne ei pääse pahenemaan ja ongelmat leviämään. Kaikista tekemistämme torjuntakäynneistä toimitamme tilaajalle sähköpostitse laajan raportin, johon listaamme myös kaikki vuoden aikana kertyneet käynnit.
Mikä on tuholaistorjunnan kustannus ilman palvelupakettia?
Esimerkki 1: Matti omistaa yksiön Helsingissä ja pitää sitä vuokralla. Vuokra-asunnossa ilmenee luteita, ja vuokralainen ilmoittaa siitä Matille. Matti ilmoittaa tilanteesta isännöitsijälle joka tilaa torjunnan. Huoneiston tilanne on päässyt pahaksi, mutta naapurihuoneistoissa ei ilmene luteita. Taloyhtiön hallitus päättää veloittaa Matilta torjunnan kulut, yhteensä 4780 €.
Esimerkki 2: Perhe muuttaa uuteen asuntoon ja huomaa siellä luteita. Perhe ilmoittaa asiasta huollolle joka tilaa paikalle torjunnan. Torjunta tehdään 5 x huoneistoon ja perheelle tulee siitä yhteensä 1470 € lasku. Luteet ovat todennäköisesti olleet asunnossa jo aiemman asukkaan aikana.
Esimerkki 3: 87-vuotias Martta on asunut samassa huoneistossa jo 27 vuotta. Asunnossa ilmenee luteita. Tilanne on Martan huomaamatta päässyt niin pahaksi, että iso osa Martan kalusteista joudutaan hävittämään tai lämpökäsittelemään. Huoneistosta joudutaan purkamaan kiintokalusteita ja laminaatti. Torjunnan päätyttyä kokonaislasku taloyhtiölle on 8680 €. Hallitus kokoontuu ja miettii maksaako laskun taloyhtiö vai asukas. Tapaus on vielä kesken.